Masterclassen giver deltagerne en ledelsesmæssig genvej til at håndtere forandringer, løse problemer, levere resultater, identificere muligheder, fordre ideer og udvikle en plan for deltagernes egne personlige ambitioner, deres modstandskraft og fornyelse af den kreative tænkning.
Denne masterclass, der foregår over 1,5 dag, henvender sig til ledere på projekt- eller teamniveau, lige fra ledere af kreativ udvikling af indhold til producere og producenter, der ønsker at få de bedste ideer frem fra det kreative talent. Masterclassen dækker alle aspekter af ledelse af en kreativ proces; fra inspiration af en fælles vision til at skabe de bedste rammer for ideudvikling og konflikthåndtering.
I løbet af 1,5 dag vil deltagerne få en forståelse for deres egne og medarbejdernes kreative præferencer, og hvordan man skaber den bedste atmosfære i det kreative rum, og omsætte idéer til virkelighed.
Masterclassen vil kombinere praktiske værktøjer, der er afprøvet og testet på tværs af globale tv-stationer og produktionsselskaber inden for scripted og non-scripted med case-studies, nye formater og ideer, udvikling af nye brands og nye indtægtskilder.