Den Danske Filmskole søger en studentermedhjælper

Du vil blive en del af de afdelinger, som arbejder med koordinering af skolens uddannelser, kunstneriske udviklingsvirksomhed, kvalitetssikring samt optagelse af studerende mv. Du vil blive en del af flere afdelinger på Filmskolen og du kommer til at have et tæt samarbejde med Filmskolens anden studentermedhjælper om opgaverne.

Stillingen

Stillingen er en deltidsstilling på gennemsnitlig 10-15 timer om ugen. Arbejdstiden ligger hovedsageligt i dagtimerne.

Dine primære opgaver vil være:

• Udarbejdelse og behandling af spørgeskemaundersøgelser i SurveyXact
  • Udarbejdelse af og arbejde med statistik
  • Opsætning og redigering af indhold på hjemmesiden og intranet
  • Lettere økonomisk arbejde i forhold til refunderinger
  • Administrativt arbejde af forskellig art
  • Praktisk hjælp ifm. Afholdelse af seminarer, klargøring af lokaler, udlevering af nøgler mm.
  • Andre forefaldende opgaver

På det personlige plan lægger vi vægt på, at:

• Du er struktureret og analytisk
  • Har erfaring i at udarbejde spørgeskemaundersøgelser (det er en fordel med kendskab til SurveyXact)
  • Du kan lide administrativt og praktisk arbejde
  • Du kan arbejde to til tre dage om ugen
  • Du kan kommunikere sikkert på dansk og engelsk
  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Du har et godt kendskab til Microsoft Office-pakken

Det er et krav, at du er aktiv studerende ved en mellemlang eller højere videregående uddannelse

Arbejdspladsen

Filmskolen er en åben og uformel arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på at have en god og imødekommende kollegial omgangstone i et miljø, hvor kreativitet og kunstnerisk faglighed vægtes højt. Filmskolen er beliggende i et hyggeligt studiemiljø på Holmen i København og vores nærmeste naboer er Arkitektskolen, Scenekunstskolen og Rytmisk musikkonservatorium.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er en deltidsstilling på gennemsnitlig 10-15 timer om ugen.
Vi tilbyder fleksibilitet i forhold til mødetider, så det kan tilpasses dit eget studie.

Ansættelse sker ifølge gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, samt Organisationsaftalen for kontorfunktionærer mellem Finansministeriet og HK.

Stillingen ønskes besat snarest muligt.
Søg stillingen