Købsbetingelser og afbestillingspolitik

Refundering af billetter til filmvisninger, events og kortere masterclasses

Billetter købt online til Filmskolens filmvisninger, events og kortere masterclasses kan refunderes online op til 2 timer før arrangementets start. Herefter kan du refundere din billet ved at møde fysisk op på Filmskolen frem til arrangementets start. Bemærk, Billetto-gebyret refunderes ikke.

Afbudsregler for heldagskurser og modulkurser med fuld forplejning

Tilmelding til Filmskolens heldagskurser og modulforløb er som udgangspunkt bindende og prisen refunderes ikke, hvis der er mindre end to uger til kursusstart. Indtil da er det muligt at afbestille og få pengene retur, minus Billetto-gebyret. Det er muligt at overdrage sin plads til en kollega. Husk at oplyse Filmskolen om dette i god tid.

Hvis Filmskolen aflyser, vil pengene blive fuldt refunderet, såfremt der ikke tilbydes et nyt tidspunkt for afholdelsen af kurset.

Husk, at kursusafgiften kan være fradragsberettige og undersøg evt. i dit fagforbund, om du kan søge støtte til kurset.

Levering og fremvisning af billet

Når dit køb er bekræftet, vil billetten blive leveret til dig af Billetto via den oplyste e-mail. Billetterne skal ikke afhentes eller printes ud. Vi kan scanne dem direkte på din telefon ved ankomst.

Handelsbetingelser

Alle kurser, moduler, masterclasses, filmvisninger og events udbydes af Den Danske Filmskole, Theodor Christensens Plads 1, 1437 København K, CVR 16967793.

Produkter og ydelser kan købes gennem Billetto.dk og i særlige tilfælde via e-mail og ved efterfølgende fakturering.

Alle rettigheder til ydelser, kurser, workshops, events, masterclasses mm. tilhører Den Danske Filmskole. Udleveret materiale er kun til personligt brug og må ikke videredistribueres, deles eller benyttes i andre sammenhænge.

Der kan ikke tages specielle forholdsregler i forhold til ukorrekte mailadresser og spamfiltrer. Det er dit eget ansvar at sikre, at du modtager mails fra os i forbindelse med køb og tilmeldinger.