Bringing the World into Unreal Engine

Unreal Engine bryder grænser. Lige fra webbrowseren til biograflærredet til din stue. Så kom ud og deltag i en aften med foredrag om streaming af interaktive projekter på tværs af enheder, brugen af real-time technology på tværs af brancher og optagelse af skuespillerpræstationer uden AAA-budgetter.

For mange er det stadig forbundet med store og besværlige downloads at skulle dele Unreal Engine-oplevelser af høj kvalitet. Men med pixelstreaming kan du nu levere problemfrie, interaktive Unreal-projekter i realtid direkte til enhver browser.

Sany Ivanova, grundlæggeren af Virkley, vil vise, hvordan teknologien i øjeblikket transformerer ejendomsmæglermarkedet gennem virtuelle rundture i nyopførte bygninger, og hvordan det, der engang blot var en Unreal-passion, kan udvikle sig til en flyvefærdig virksomhed.

Unreal Engine revolutionerer et væld af brancher. Det er ikke kun spilindustrien og fotorealistisk VP i film og TV, som man vil kende fra alt lige fra ‘The Mandalorian’ til live broadcast-grafik, der har sat Unreal på landkortet.

Inden for arkitektur og design muliggør de formfuldendte visualiseringer i realtid, at kunderne nu har mulighed for at udforske og interagere med byggeprojekter, længe før den første mursten lægges.

I bilindustrien og i luftfart driver Unreal high-fidelity-simulering, træning og digital twin technology, hvilket accelererer innovation og reducerer omkostninger i komplekse ingeniørmiljøer.

Motion capture har historisk set været AAA-studiernes område. Men billigere teknologi og AI-løsninger har nu også gjort det muligt for indie-virksomheder at udnytte lycra-dragtens kraft! Alexander Tange vil dele ud af sine righoldige erfaringer med at håndtere tusindvis af keyframes fra den første optagelse til det endelige gameplay og filmsekvenser i Unreal Engine. Og han giver indsigtsfulde tips til, hvordan du sikrer, at du får mest muligt ud af dine performere på scenen. Eller fra dine egne webcam-optrædener i din stue.

OBS: Eventet vil foregå på engelsk.

Program

17:30: Dørene åbner
18:00: Introduktion
18:10: Bringing Unreal to the Web: Unlocking the Power of Pixel Streaming by Sany Ivanova
19:00: Unreal Engine: More than gaming by Chris Ebeling
19:20: Kort pause
19:30: From stage to controller: Bringing actors to life in Unreal without breaking the bank (or your mind, by Alexander Tange
20:00: Networking & mingling
20:30: Tak for i aften

For yderligere spørgsmål, kontakt

Ene Rasmussen.jpeg
Ene Katrine RasmussenBranche- og efteruddannelseschef20 47 02 90ekr@filmskolen.dk

Mød: