Studentermedhjælper til Efteruddannelsen

Den Danske Filmskole søger en studentermedhjælper til efteruddannelsen til en 10-15 timers stilling.

Den Danske Filmskole er blandt verdens førende uddannelsesinstitutioner inden for film-, tv- og computerspilsområdet. I de kommende år vil vi have særligt fokus på at åbne skolen med målrettede efteruddannelsesaktiviteter for den professionelle branche og et offentligt film- og eventprogram, der skal bidrage til den bredere kultur- og samfundsdebat.

I den forbindelse søger vi en dygtig og struktureret studentermedhjælper, der har lyst til at prøve kræfter med at planlægge og afvikle de mange aktiviteter. Du vil blive en del af Filmskolens efteruddannelse, men vil indimellem også løse opgaver for andre afdelinger på Filmskolen.

Stillingen er estimeret til 10-15 timer om ugen.

Stillingen

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

• Deltage i planlægning og afvikling af kurser og events, herunder udformning af afviklingsplaner, kontakt med cater mv.
  • Skrive kursustekster på både dansk og engelsk
  • Stå for kommunikationen med kursisterne samt Billetto
  • Outreach i forbindelse med salg af kurser
  • Administrative opgaver af forskellig art

Kvalifikationer

Det er et krav, at du er aktiv studerende ved en mellemlang eller lang videregående uddannelse.
Vi lægger desuden vægt på, at:

• Du er velskrivende på både dansk og engelsk og kan gøre teksten nærværende og interessant
  • Du har udsyn og orienterer dig bredt i film, kultur og den offentlige samfundsdebat
  • Du kan arbejde to til tre dage om ugen
  • Du kan lide administrativt såvel som praktisk arbejde
  • Du kan arbejde selvstændigt og struktureret og er ikke bange for at byde ind med nye ideer
  • Du har et godt kenskab til Microsoft Office-pakken

Arbejdspladsen

Filmskolen er en åben og uformel arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på at have en god og imødekommende kollegial omgangstone i et miljø, hvor kreativitet og kunstnerisk faglighed vægtes højt. Filmskolen er beliggende i et hyggeligt studiemiljø på Holmen i København og vores nærmeste naboer er Arkitektskolen, Scenekunstskolen og Rytmisk musikkonservatorium.

Løn og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er i gennemsnit 10-15 timer ugentlig. Der vil være en del aften- og weekendarbejde.

Vi tilbyder fleksibilitet i forhold til mødetider, så det kan tilpasses dit studie.

Ansættelse sker ifølge gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, samt Organisationsaftalen for kontorfunktionærer mellem Finansministeriet og HK

Stillingen ønskes besat 14 januar 2023

Ansøgning

Ansøgning og CV skal sendes digitalt. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker ”Søg stillingen” nederst på siden.

Send en kortfattet ansøgning og dit CV senest onsdag den 20. december 2023.

Yderligere information

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Filmskolens efteruddannelseschef Ene Rasmussen på tlf. 20470290 eller ekr@filmskolen.dk eller koordinator Susanne Thygaard 40946794 eller på mail sth@filmskolen.dk

Filmskolen betragter forskellighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset personlige baggrund til at søge stillingen.

Søg stillingen