Studentermedhjælp til Efteruddannelsen

Du vil blive en del af afdelingen for Efteruddannelse på Filmskolen og du kommer til at have et tæt samarbejde med chefen for branche- og efteruddannelse samt vores koordinator.

Stillingen

Stillingen er en deltidsstilling på gennemsnitlig 10-15 timer om ugen. Arbejdstiden ligger hovedsageligt i dagtimerne. Der kan dog forekomme dage med skæve tidspunkter. Det er derfor en forudsætning, at du har mulighed for at arbejde både dag, aften og weekend. Stillingen er forankret i skolens afdeling for Efteruddannelse. I afdelingen lægger vi vægt på et godt socialt miljø og faglig udvikling.

Dine primære opgaver vil være:

• Skrive og redigere kursustekster og indhente fotos
  • Oversætte mindre tekster fra/til engelsk
  • Tage i mod tilmeldinger til kurser
  • Kommunikation med kursister
  • Bestille flybilletter, hotel, hosting
  • Praktisk hjælp ifm. afholdelse af kurser og seminarer.
  • Billethåndtering i Billetto
  • Udarbejdelse og behandling af spørgeskemaundersøgelser i SurveyXact
  • Andre administrative og forefaldende opgaver

På det personlige plan lægger vi vægt på, at:

• Du er struktureret og analytisk
  • Du har erfaring i at udarbejde spørgeskemaundersøgelser
  • Du kan lide administrativt og praktisk arbejde
  • Du kan arbejde to til tre dage om ugen
  • Du kan kommunikere sikkert mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk
  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Du har et godt kendskab til Microsoft Office-pakken
  • Det er en fordel at have kørekort, men ikke et krav.

Arbejdspladsen

Filmskolen er en åben og uformel arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på at have en god og imødekommende kollegial omgangstone i et miljø, hvor kreativitet og kunstnerisk faglighed vægtes højt. Filmskolen er beliggende i et hyggeligt studiemiljø på Holmen i København og vores nærmeste naboer er Arkitektskolen, Scenekunstskolen og Rytmisk musikkonservatorium.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er en deltidsstilling på gennemsnitlig 10-15 timer om ugen.

Vi tilbyder fleksibilitet i forhold til mødetider, så det kan tilpasses dit eget studie.

Ansættelse sker ifølge gældende overenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S, samt Organisationsaftalen for kontorfunktionærer mellem Finansministeriet og HK

Stillingen ønskes besat snarest muligt.

Ansøgning

Ansøgning og CV skal sendes digitalt. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker ”Søg stillingen”

Send en kortfattet ansøgning og dit CV senest torsdag den 16. februar 2023

Yderligere information

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Branche- og efteruddannelseschef Ene Rasmussen på tlf. 20470290 eller ekr@filmskolen.dk

Filmskolen betragter forskellighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset personlige baggrund til at søge stillingen.

Søg stillingen.