Studieadministrativ medarbejder (barselsvikariat)

Den Danske Filmskole søger en barselsvikar til en akademisk stilling som studieadministrativ medarbejder i studiekontoret.

Den Danske Filmskole er blandt verdens ledende uddannelsesinstitutioner inden for film-, tv- og computerspilsområdet. Skolen har igangsat en ambitiøs udviklingsproces, hvor vi i de kommende år vil sætte fokus på åbne skolen op og at videreudvikle og styrke uddannelserne.

Filmskolens studiekontor består af tre medarbejdere. Studiekontoret arbejder bl.a. med kvalitetssikring, studienævn, studievejledning og optag af studerende. Herudover har studiekontoret ansvaret for og varetager en bred portefølje af studieadministrative opgaver for skolens uddannelser.

Dine opgaver

Dine arbejdsopgaver vil primært være centreret om studieadministration for skolens uddannelser samt betjening af Filmskolens studienævn. Du vil også tage del i at evaluere og kvalitetssikre vores uddannelser.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være inden for følgende konkrete områder:

• Studieadministrativ sagsbehandling (dispensationer, bevilling af orlov, barsel, sygemelding, merit mv.)
  • Studienævnsbetjening
  • Statens Uddannelsesstøtte
  • Statistikker og dimittendundersøgelser
  • Evalueringer i form af spørgeskemaundersøgelser
  • Bedømmelsesadministration og registrering i STADS
  • Censoradministration
  • Ad hoc opgaver
  • Dine kompetencer

Du har en relevant akademisk uddannelse, og du har kendskab til og erfaring med løsning af opgaver inden for ovenstående arbejdsområder.

Vi forventer, at du:

• interesserer dig for det studieadministrative område og udvikling af det
  • har konkret erfaring med studieadministration fra ansættelse på en videregående uddannelsesinstitution
  • har konkret erfaring med studieadministrative systemer
  • er vant til at benytte digitale værktøjer inden for studieadministration og læring
  • har flair for at sætte dig ind i nye systemer
  • er omhyggelig, struktureret og analytisk
  • selvstændigt kan planlægge og udføre dine arbejdsopgaver
  • fungerer bedst med struktur og effektive tidsbesparende løsninger
  • kan kommunikere på dansk og engelsk i tale og på skrift

Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer alle uanset baggrund til at søge stillingen.

Arbejdspladsen

Filmskolen er en åben, uformel og god kollegial arbejdsplads i et godt studiemiljø på Holmen i København med ca. halvtreds ansatte og knap hundrede studerende. Hverdagen i studiekontoret er præget af tæt samarbejde med ledelse og andre afdelinger, lærere og studerende, og du vil opleve en livlig trafik omkring dig og dit skrivebord med mange afbrydelser i løbet af en arbejdsdag.

Løn og ansættelsesvilkår

Barselsvikariatet er en AC-fuldmægtigstilling på 30 timer. Ansættelse og aflønning sker i henhold til overenskomst for Akademikere i staten.

Stillingen ønskes besat pr. 1. april 2023 eller snarest derefter.

Ansøgning

Ansøgning og CV skal sendes digitalt. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på 'Søg stillingen' nederst på siden.

Ansøgningsfristen er mandag 20. februar 2023.

Samtaler

Samtaler forventes afholdt den 27. februar.

Yderligere information

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent i studiekontoret Pia Milwertz Jensen på tlf. 41 71 88 16 / pmj@filmskolen.dk eller HR-koordinator Sisse Arnholm på tlf. 41 71 88 11 / personale@filmskolen.dk.

Søg stillingen.